بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اگر جای مظلومی با قلعه نویی عوض میشد،آنوقت چه میشد!؟

http://axgig.com/images/86761526664523566261.jpg

آرش برهانی با توجه به اینکه چند روز قبل از امیر قلعه نویی مرخصی گرفته بود امروز ظهر راهی امارات شد.
وی برای رسیدگی به مسائل شخصی خود راهی این کشور شد.
بدین ترتیب برهانی بازی روز سه شنبه مقابل مس کرمان را که یکی از بازی های عقب افتاده استقلال است از دست داد.
بزرگترین پیروزی:
اگر فرض کنیم جای سر مربیان دو تیم عوض شده باشد و بعد ماجرای برهانی و مرخصی گرفتن وی را در میان بگذاریم،آیا صحبت از تبانی امیر قلعه نویی و بازیکنان حریف پیش کشیده نمیشود و از اینکه برهانی به یکباره با اجازه قبلی تمرینات و بازیهای لیگ را ترک می کند وچند روزی را به عنوان مرخصی و حل و فصل مشکلالت شخصیش به امارات می رود،را به مافیای بودن قلعه نویی و زد و بندهای پشت پرده که در چند مورد این مربی را به آن متهم کردند،ربط نمی دادند!
ذکر این نکته هم ضرروی به نظر می رسد که باشگاه مس کرمان و شخص پرویز مظلومی در چند نوبت به آرش برهانی در طول چند هفته ای که کادر فنی جدید این تیم هدایت آنرا به عهده گرفتند،بابت پیوستن مهاجم استقلال به مس کرمان پیشنهاد داده شده است!
مع الوصف؛به پاک بودن پرویز مظلومی و آرش برهانی و تعصبی که این دو نفر به پیراهن استقلال دارند،هیچ شک و تردیدی  وجود ندارد.اگر این موضوع  را مطرح کردیم،فقط و فقط جهت اطلاع و یادآوری به بعضی از هواداران خودی و جماعت قرمزی بوده که یادشان نرود چنین مواردی در دوره مربیگری قلعه نویی برای دیگر مربیان اتفاق افتاده و نباید با عینک بدبینی و برای به حاشیه بردن و بهم زدن تمرکز امیر قلعه نویی و شاگردانش اینگونه موارد مطرح گردد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 5 / 8 / 1392برچسب:استقلال,آرش برهانی,امیرقلعه نویی,پرویز مظلومی,شایعات, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com